37 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی عنبراباد به بهره برداری رسید

به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه موقت، قائم مقام مدیرکل بهزیستی، رئیس بهزیستی عنبر آباد ، رئیس کمیته امداد امام خمینی، رئیس اداره راه و شهرسازی و مشاور فرماندار در امور افراد دارای معلولیت، 37 واحد مسکن مددجویان بهزیستی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان عباس سرحدی رییس بهزیستی عنبر آباد در این مراسم در سخنانی با تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی عنوان داشت : ایجاد فضا وامکانات مناسب برای دستیابی جامعه هدف بهزیستی به استقلال و توانمندی پایدار از الویتهای اصلی سازمان بهزیستی در سراسر ایران اسلامی بوده است .

 وی در ادامه افزود : در همین راستا وبا توجه به اینکه تامین مسکن یکی از پایه های اساسی در تامین شرایط توانمندسازی جامعه هدف خواهد بود با پیگیریها ی انجام شده هم اکنون شاهد افتتاح وتحویل این منازل به مددجویان عزیز هستیم .

در ادامه این مراسم یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبر آباد نیز ضمن تبریک هفته بهزیستی با ارائه توضیحاتی عنوان داشت : از 37 واحد مسکن مددجویان که امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد 31 واحد مسکن مددجویان دارای تک معلول، 4 واحد مسکن خانواده‌های دارای دو معلول در خانواده و 2 واحد آن مربوط به مسکن ایتام می‌باشد.

  افشاری‌ پور در ادامه افزود:42 میلیارد ریال از هزینه احداث این منازل به صورت کمک‌های بلاعوض در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفته و مابقی نیز تسهیلات ارزان قیمت بنیاد مسکن بوده که به مددجویان بهزیستی پرداخت شده است.

 فرماندار عنبرآباد در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع 12 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این واحدها صرف شده است.

کد خبر 113979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد